HGSS

Emergency call

HGSS implementira elektroničko uredsko poslovanje

Prema zakonskoj obavezi, najkasnije do 1. siječnja 2023. sva javnopravna tijela koja nemaju uspostavljen informacijski sustav uredskog poslovanja moraju implementirati elektroničko uredsko poslovanje. Sukladno tome pristupili smo digitalizaciji našeg poslovanja, i to u suradnji s Omega softwareom i Centrix sustavom.

Digitalizacija uredskog poslovanja prije svega znači puno manje potrošenog papira u našim stanicama. Svi naši interni dokumenti od sada će biti online, s mogućnošću digitalnog potpisivanja, te će im naši članovi moći pristupiti s bilo koje lokacije i u bilo koje vrijeme. To nam uvelike olakšava i ubrzava svakodnevni rad, te nam omogućava da više vremena posvetimo spašavanjima, potragama, edukacijama i vježbama.

Svi smo mi, prije nego što smo postali HGSS-ovci, samo uživali u prekrasnoj prirodi naših dolina, planina i šuma. Manje ispisivanja različitih dokumenata znači manje papirnatog otpada, time i manje posječenog drveća. Iz tog razloga svim srcem podržavamo digitalizaciju svog uredskog poslovanja u Hrvatskoj – prirodu možemo čuvati na mnogo načina, a ovo je jedan od njih!